4.e Jan

Dag 3.
Berättade inte om min otroligt intressanta dag i förra inlägget. Tog ingen rast och gick hem tidigare, solade direkt efter jobb, skönt med solarie precis bredvid jobbet. Sen handla lite till min sallad. Gjorde kyckling sallad till lunch som även fick bli middagen här hemma. Blev riktigt gott. Fast jag gillar nästan mer salladen än kycklingen. Och tur det finns 3% fetaost, det gör salladen ännu godare och inte speciellt onyttigt heller.

Vila i vanlig ordning efter jobb.
Nu har jag ledigt två dagar, imorn ska jag ner en sväng på stan. Ska köpa några fler ljuslyktor på indiska.
Men först en rejäl sovmorgon förstås.
Sååra då har ni fått höra om min intressanta dag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0