13.e Januari

Dag 12.
Snart två veckor utan skärpmat och godis, men det ska jag ändra på ihelgen.. Men bara då, sen är det tillbaka till det "vanliga" igen.
Vart ju ganska så trött på jobbet, gick bra fram till lunch, sen hade jag lätt kunnat somna direkt. Men slocknade ett x antal timmar när jag kom hem istället.
Imorn åker E, borde låsa in honom, nej det menar jag förstås inte. Kommer bara bli så förbannat tråkigt att inte ha någon att vara social med hela helgen, somna ensam och vakna ensam. Jag har så svårt att somna utan honom vid min sida. 2 nätter går snabbt ( nej det kommer dom heller inte göra) men vi kan ju låtsas det.

Nej nu ska jag gör annat..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0