Toppen helg..

Helgen har varit toppen, på fredagen blev det förstås tacos direkt när dom kom, och några öl också..
Lördagen kom vi upp i bra tid, åkte ut till både elund och hälla, gjorde inga direkta fynd. Åkte hem och åt lite, sen gick jag och mamma till stan och lämnade männen hemma. Köpte en vit skjorta, strumpor och ljus.
Sen satt vi här ett tag ioch tog några öl och sen gick vi och åt på Böf, denna gången var det gott igen. Sen upp en sväng till Sky Bar, där jag fick dricka vatten, mådde skit kasst, fick gå hem efter ett tag. Vet faktiskt inte vad fasen det var med mig, var ju inget speciellt full heller, men direkt när jag kom hem så var det bara att gå på toa, men mådde bra efter det?! Wierd...
Helgen gick ju snabbt som vanligt :( Nu dröjer det väl tyvärr ett tag innan vi träffas.

Vi fick en förlovningspresent(pengar) vi vet inte riktigt vad vi ska köpa bara, antingen en grill eller en pall (visar på bild), pallen kostar 1190, den vill jag verkligen ha, men då vill jag även hitta en svart golvljusstake som är hög, men jag hittar faen inga, som inte kostar en massa iaf.. Men sen så tänker jag att en grill behöver vi inte just nu och dom kostar ju inte heller så värst mycket.. Får leta vidare efter golvljusstakar tror jag..
Det är en liknande pall. Hittade den på chilli..

Nej nu börjar snart BB, måste ju bara se, missade det igår..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0