Målning avklarat..

Såådärja, målningen i sovrummet är nu avklarat. Gjorde färdig allt igår. Har gjort Allt precis själv också, duktigt gjort..
Började måla i fredags, målade på alla väggar i Sand färgen, insåg att jag inte alls gillade färgen och vi åkte och köpte ny när E kom hem, målade om till Creme istället, alla väggar förutom en vägg som fick stanna kvar som fondvägg i sand. Kl 22 fick jag mess av Carro och hon undrade om jag ville ta en öl, jag är ju en blyg för ölen så jag gjorde en vägg och försökte göra mig ordning så snabbt som möjligt. Vi gick sen till Pitchers och tog några öl, även lite skumpa på de, vi blev bjudna av hennes brors kompis :) Jätte trevlig kväll..
Upp på lördag morgon och mådde fint :), målade klart resten och efter några timmar kunde jag äntligen få duscha och börja ställa in sakerna till rätta. E monterade upp gardinstängen så nu har vi äntligen gardiner som inte ser ut som från 80 talet.
Sen hade vi bokat bord på Varda med Carro och Mats, jag tog någon fläskfile med någon savojkål(?), riktigt gott, även om det inte var speciellt mycket mat, men pengar skulle dom minsann ha. Sen gick vi till Bankiren där rockband spelade, inte min typ av musik, men helt okej ändå. En del lustigt folk iaf.

Idag sov jag ut riktigt länge, vi delade på en pizza till frukost/lunch :) sen har det bara varit lugnt, solsidan som vanligt och sen wallander filmen. Och nu är ledigheten över, men bara jobba mån,tisd, innan 2 dagars ledigt igen. Joo jag har ett ganska så bra schema måste jag säga :) Hade ju egentligen velat gå upp i tid, men inte så värst överdrivet mycket jobb nu så jag kan de :(

Nehe ska kolla om jag hittar lite mer färger, vi funderar på att måla om i vardagsrummet, bara en liten del av det..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0