Kul dag..

Sitter på jobbet och ska snart gå hem i några timmar, hade jag inte varit så jäkla trött hade jag stannat kvar. Hade kunnat sola och käka här.
Dagen har vart sådär so far, fortfarande irreterad från igår, sovit 2 timmar inatt. Och kunder som är griniga. Idag är ingen bra dag att vara grinig mot mig, jag blir likadan tillbaka, tyvärr! Men jag orkar fan inte höra hela jäkla tiden, varje gång jag är där, hur värdelöst allt är. Hur orkar man?
Men sen finns det kunder som kan göra en glad också, för stunden iaf, vilket har varit behövligt idag.

Varför är det så, iaf för min del. Att när man bråkar så klamrar sig det dåliga man får höra in långt i hjärnan, och det är som om hjärnan spelar upp det på repeat om och om igen. Men när man får höra de fina orden, är det som det inte går in lika väl.
Jag tror nog aldrig jag varit såhär irreterad så länge, någonsin..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0