Jersey Shore Bitch!

Usch vilken dag, har fått träningsvärk i benen av att gå i detta väder, för hade dom skottat nånstans alls idag? NEJ! När jag gick hem för min andra gång var det skottat. Var tvungen att gå hem och byta strumpor och skor mitt på dagen. Var dyngsur och frös som fan om fötterna..
Ännu sämre blev det när jag fick veta att jag inte kunde få gå upp något i tid, fast jag var lite förberedd på det men ändå så hoppades jag på att det skulle gå. Så jag får leta extrajobb samtidigt som vanligt jobb. Extra jobb borde ju vara enklare?

Har precis tittat klart på Jersey Shore, uhuuu, nog första gången jag lipat till det. Men usch så Sam och Ronni bråkar, är man i ett sånt förhållande borde man verkligen göra slut. Men jag ska väl inte berätta för mycket, kanske är någon läsare som ser på det på mtv..

Nu väntar jag på mat, E´s tur idag och det blev väldigt sent.. Sen ska jag se Grey´s och sen blir det nog sängen. Upp och jobbe imorn igen..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0