Hoppas hoppas..

Kom inte i säng förrän sent inatt, gick och la mig, kunde inte sova, hundra olika tankar..
Ringde min grchef innan och sa att jag ville prata med henne imorn, jag måste få upp min tid. Jag vill inte ha det såhär varje månad. Visst denna månad är extra hård men måste fan tänka framåt. Nu kommer vi till de där med barn igen men skit samma, när man skaffar barn så kostar ju det mer, skulle aldrig funka med den lönen jag har nu. Visst jag skulle sluta röka, men vad är det på en månad? 700 kanske. Sen vill man ju kunna spara lite till dom. Och sen vill jag kunna spara lite till mig själv. Jag kommer fortsätta leta jobb, så mycket det bara går, men tills dess vill jag gå upp i tid. Så inatt satt jag och gjorde om mitt egna schema. Tänkte visa det imorn. Jag vet att det är lite jobb just nu men jag måste fan tänka på mig själv. Kan jag inte gå upp i tid, så måste jag leta efter vilket som helst jobb som jag kan få jobba 100%..

Aja annars har jag hunnit med att göra 150 på träningshjulet, inte lika många knäböj, har träningsvärk sen igår :( Magen börjar redan kännas hård, ganska så kul när man redan känner det. Känner muskler som jag inte trodde fanns ens.. Haha..

Till lunch blev det köttfärssås och wokgrönsaker. Men ikväll ska vi äta tacoooopaaaaaaj :) Yum yum!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0