Hemtränat

Tog en allt för lång sovmorgon, var inte riktigt mening att den skulle bli så lång. Men har hunnit med endel ändå. Målade det sista och städat.
Sen har jag fasen gjort 200 på magträningen (för att visa vad jag menar så får ni en bild på den) och sen 75 knäböj, har inte börjat med några vikter där än, mest för jag orkar inte gå ner till källaren och leta i varenda kartong efter vikterna.. Äntligen kan jag träna magen utan att det gör pissont, tog ju bara 1½ vecka. Kommer troligen ha träningsvärk imorn och några dagar till, men får väl sluta vara så jäkla vek och träna ändå..

Idag skulle vi egentligen gått på stan och letat efter kostym till E, men hans tåg från Sthlm blev aningens sent (SJ i ett rövhål) så han har inte kommit hem än.
Är lite sugen på tacopaj( mest för att äta upp nachochipsen) men de känns mer som helg mat, fast jag har ju min helg nu?!? Hmm..

Vill ha nästa helg nuu, mamma och pappa kommer äntligen upp då. Dom har ju inte varit i våran nya, dom började igång med deras garageuppfart och sen gjorde om hela köket så det har inte funnits någon tid innan :( Så det ska bli väldigt trevligt.

Men nu ska jag se nya oth avsnittet..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0