Göra om?

Verkar som jag kommit in en "göra om hemmet period", hakade upp mig på att göra om sovrummet, helt plötsligt letar jag efter tapeter och lampor till vardagsrummet. Men vart pengarna ska komma ifrån, det vettifan. Önskar jag hade saker av värde som jag kunde sälja. Funderar på att gå igenom källaren lite imorn och se om man hittar något som man kan lägga ut. Vi har säkert 20 flyttkartonger som är fulla med saker. Och dom sakerna kommer troligen aldrig komma upp i lägenheten. Bättre att försöka sälja för en billig slant.

Letar då förstås fortfarande efter en svart tapet med turkost i.. Funderar även på om man kan göra ännu en fondvägg i vardagsrummet, med förstås samma tapet som är på tv väggen. Eller skulle det se för mycket ut?
Och sen skulle jag även vilja hitta ett långt sideboard som vi kan ha i hallen, den byrån vi har där nu är för kort.
Okej, jag vill nog göra om det mesta i lägenheten.. Jag är inte missnöjd med hur den ser ut egentligen, men den är bara.. Ganska så tråkig. Men jag tror jag är ensam om att vilja lägga ut pengar på att göra om.

Jag vill fortfarande ha en takkrona i vardagsrummet, men hittar inga direkta snygga för vetiga priser, hittade en som såg snygg ut, men väldigt blandade kommentarer om hur den såg ut, antingen jätteplastig eller jättesnygg. Verkligen bra tipsat.
Och blocket har inget att erbjuda heller.

Ska fortsätta leta lite..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0