....

Lång sovmorgon.
Tränat lite, funderar på att träna lite till innan jag ska sova..
Varit på ikea och handlat upp mitt presentkort. Det blev 3 nya ljuslyktor(kan inte få nog) och en av dom var på rea, woho! Sen in till maxi och köpte lite nödvändigt plus en blomma.
Så nu ikväll har vi gjort fint i sovrummet, mycket finare nu. Ljuslyktorna är inte dom snyggaste otända men när dom är tända så blir det ett jättemysigt ljus. Väggdekoren är också på plats. Blev bra ovanför byrån. Bild kommer om jag orkar ta nån..

Annars har kvällen bestått av en massa serie tittande..
Och nu sitter jag och lyssnar på musik, kom in på gamla goda låtar..
Denna är rätt skön, enformig men ändå bra..


Nej ska ge mig på hjulet en stund..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0