Digestive kex..

Underbara måndag, alltid lika trevligt. Men jobb gick bra. Ganska så lugnt.

Efter jobb blev det som vanligt en stund vila (läs 2 timmar).. Blev sen middag, köttfärssås och lite pasta med en massa grönsaker.
Digestivekex har blivit en farlig vän med mig, det är ju satans gott, men snart är den förpackningen slut och jag lär ju inte köpa något nytt, kan ju bli farligt de där :)

Har även sökt ett jobb, har inte gjort det på allt för länge, nu hittade jag ett som jag tror jag skulle trivas rejält på. Men det är bara och vänta och se. Inga förhoppningar, det är bara dumt. Då blir man bara besviken. Fast nu var ju detta jobbet lite större än kanske jag tänkt mig, men defenetivt ett jobb som jag kan tänka mig :)

Ska snart dra mig till sängs, jobb imorn, sen hem och måla det allra allra sista i sovrummet. Hade velat köpa nya gardiner, men jag vet bara inte vad för färg vi ska ha där inne. Inte turkos, de räcker här i vardrummet. Lila passar nog inte. Vinrött skulle nog passa ganska så bra, och då blir nog min andra hälft nöjd :)

Aja kikar väl efter gardiner en stund då..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0