Alla <3 dag..

En dag som är precis som alla andra dagar egentligen, förutom att blomsterbutiker tjänar en extra slant idag. Varför har man egentligen en speciell dag för att uppskatta dom man älskar?
Innan var denna dagen viktig och blommor var en självklarhet, men nej inte längre.
Vi har lagat god mat och tänt en massa ljus. Sen har jag gjort en chokladtårta. Det räcker väl? Jag kan köpa rosor till E en annan dag...

Äntligen ledig, slocknade ganska så snabbt när jag kom hem från stan, hämtade ut mina gardiner som hade kommit. Även väggdekorationen hade kommit hem, men som tur var kom den till brevlådan, slapp springa ut ännu en gång i denna helveteskyla.

E åkte iväg och skidade :), ringde och prata med mamma en stund, som för övrigt är världens bästa. Längtar en massa till fredag. Lördagen blir väl en shopping runda på stan, sen ut och äta på kvällen. Frågan är vart? Böf tycker jag har blivit lite sämre, Di Spagna har vi varit på så många ggr, sen var vi på West nån gång, inte något och ha.. Prova på något annat ställe denna gången kanske?

Nehee nu vill jag ha tårta :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0