3.e Februari

Skönt det var med sovmorgon. Gick nästan ner direkt till källaren för att leta gardinstänger och annat. Bära ut flera lådor som nästan var omöjligt, få ut stängerna och sen bära in lådorna igen. Som ett träningspass.
Tagit ner de fula gardinerna som var i sovrummet. Ser tomt ut nu, men då kanske man får tummen ur röven och fixar nytt? Ska iväg och leta fönsterbräde sen när E kommer hem. Hoppas hoppas han kan komma hem i tid så vi kan åka till Rusta också. Då kan jag måla imorn..

Sen har jag färgat håret, samma svarta som sist. Trivs ganksa så bra i den färgen. Så länge jag solar så funkar de. Svart hår och blek är inte lika fint, om man inte vill leka emo..

Nee nu ska jag försöka få tag i min lilla maaaama



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0