17.e Feb

Jobb gick bra, börjar kännas lite stressigt bara, våra gångtider mellan kunderna är nu borttagna och vi ska alltså vara hos nästa kund som vi lämnar den ena. Det funkar ju inte. Speciellt inte när vi egentligen Måste vara tiden ut hos varje kund. Så jo stressigt. Vem fan kommer må bättre av detta, tror inte det kommer leda till mindre sjukskrivningar direkt.
Fick iaf en extra tid nästa lördag, behövligt, då får jag lite xtra pengar till mars lönen.. Som kommer vara bra till Barca, bara 2 månader kvar nu. Och månaderna går ju snabbt..

Lite städning stod på hemma schemat idag, E gav upp efter dammsugit lägenheten, han drog och åkte skidor istället.. Jag gör resten imorn, eftersom katterna (STUREEEE) har en förmåga att skvätta sand över hela lägenheten, förstår inte felet på honom, han kutar snabbt som fan ut från lådan men ska lik förbannat in där efter en stund igen. Muppkatt! Han kanske har någon hat/kärlek till lådan? Ok mysigt samtalsämne.

Vill ha fredag nu,nu, nu! Helst NU! Ska bli så kul. Hoppas bara inte tant med nyckel glömmer bort att lämna nyckeln till gästlägenheten.. Jag har inte ens sett hur den ser ut än, ska bli intressant.. Förra ägaren sa att det var ett bra ställe att ha fest på, men iofs verkade mycket handla om fest för henne. Alla knoppar i hallen var ju skit bra när man hade FEST, att man kan öppna mellan kök och balkong var ju också bra, när man hade FEST. Ska jag nämna att hon var pensionär?

Nej nu ska jag tvinga ner min man i källaren, knöka in ännu mer skräp..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0