Velig, jag? Nehe!

Undra hur länge jag har suttit framför nellys hemsida och letat klänning nu.. Men jag är så jäkal velig och sen när jag hittar en som jag verkligen kan tänka mig så finns den inte i S!

Idag gick jag för första gången under min arbetstid hem med en nyckel, så det var bara att springa tillbaka till jobb efter dom ringt och sökt den. Lite mer motion har man tydligen inte skadats av.
EN dag till att jobba innan 3 dagars ledigt, det ser jag fram emot.

Nej jag ska väl fortsätta leta efter någon jäkla klänning.


Kommentarer
Monia

sv: näe vi har ju inte det.. allt stämmer, men ändå går det inte att gå vidare för adressen är fel :/ Jag får ringa dom och höra i morgon :)

2011-12-15 @ 19:34:32
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0