usch och blä

Usch vad drygt att vara förkyld, värst på natten och på morgonen. Så fort jag lägger mig i sängen så slutar näsan aldrig att rinna och då kan jag inte sova. Vilket gör att jag är vaken nu. Funderade på om jag skulle jobba på fredag men så känns det absolut inte nu. Bättre att bli frisk till helgen. Nyår tänker jag fira även om jag är sjuk, värre än såhär borde jag ändå inte bli. Är saker jag egentligen borde göra även att jag är hemma från jobb. Katternas dumma vet mat håller på att ta slut så jag måste nästan ta bussen ut dit och köpa nytt. Usch inget som lockar kan jag lova. Men E jobbar i Sol na de sista dagarna och kommer inte vara hemma tills dom stänger. Nyårsafton är väl fortfarande inte spikat, bara det blir god mat med trevligt sällskap är jag nöjd. Och att jag är frisk också förstås. Nej jag får väl ta och gå upp istället för att ligga kvar här och snora. Väcker väl säkert snarkmonstret bredvid mig då.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0