OM jag sov..

Jäklar vilken lång vila det blev. Inte alls som jag tänkt mig. Men jag ställde ingen klocka så jag får skylla mig själv. Borde kunna somna inatt ändå.

Blev en liten shoppingtur på rasten, blev ett par svarta jeans som just nu är enormt tajta men hoppas på att dom töjer ut sig lite, underkläder och puder.
Gick helt okej att jobba trots utan sömn.
Köpte med mig spicy hot hem, mumma. Så den fick bli min frukost/lunch/middag.

Imorn ska det sovas som aldrig förr, sen lite av det vanliga. Sen när E kommer hem så ska vi ut en sväng till Tati, tänkte byta tröjan jag fick av honom, kanske lite elakt men tyvärr skulle den nog inte komma till användning speciellt mycket, E glömmer gärna bort att det är hans som gillar "päls"kläder och inte jag. Och sen måste vi handla också..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0