Bla bla bla

Sitter vid E´s dator så är det stavfel så vet ni varför.. Men min dator är så enormr seg så jag orkar knappt sätta på den längre, bara när jag har lust att läsa bloggar.. Face går snabbare på mobilen.. Idag har jag haft en "E´dag" vad är en E dag undrar ni nog.. Joo en dag där man inte gör något alls ;) Haha elak jag är.. Nej men jag har fasen inte gjort ett skit, jag har inte haft någon lust alls.
Jag är nog i en down period just nu, men jag måste fan ta mig upp ur den, för varken jag eller E mår ju bra av den. Men jag skulle vilja ha något att se fram emot. En resa, kryssning, vad som helst. Bara vi 2.. Men just nu finns varken tid eller pengar för min del. Men mina semesterdagar kommer redan 1.a januari så kanske man kan hitt på något då..

Imorn blir det kanske ett biobesök. Driver tror jag den hette.. Ah får väl se imorn.

Nej jag ska nog ta och leta julklappar medans mannen här hemma är ute och springer..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0