26.12

Idag är jag trött kan jag lova. Sov en halv timma inatt. Kunde fasen inte somna. Skit drygt. Och fy faen vad det har blåst.

E kom väl hem runt halv 3 inatt, lite sådär lagom slirig. Han är ganska så underhållande ibland när han kommer hem från krogen, för det är inte mycket man förstår sig på vad han säger. Han skulle dricka katt och sa att jag försökte göra honom till dansös. Ja ni hör :)
Sen hade han på något sätt lyckats få med sig någon annans mobil med sig hem som ringde x antal ggr. Fick ju tvinga honom till att svara. Ni kan ju gissa hur normalt det samtalet lät.. Inte alls..

Är på jobbet nu, är rätt lugnt. Har snart min rast men är inte ett dugg hungrig så jag funderar på att ge mig ut bland alla rea galna människor på stan istället. Något fynd kanske man hittar.
Sen när jag slutat lär jag däcka bra snabbt i sängen. Men imorn är jag ledig. SOVMORGOOOOOOON...

Nepp dags att ge sig ut på jobb..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0