25.12

Julafton är över. För mig kändes det inte som julafton, jobba på julafton är nog bland det tråkigaste jag gjort. Jag hoppas jag slipper det i framtiden. Kändes jättekonstigt att inte vakna hemma hos mamma och pappa..
Men jag fick jättefina saker av E, halsband och armband med hjärtan och sen en tröja.
Vi firade julen hos E´s mamma med god mat.

Idag har jag jobbat igen, skulle egentligen varit med hos E´s pappa men jag orkade verkligen inte. Somnade efter jobbet till 21 ikväll. Har varit helt slut de senaste dagarna. Ska jobba imorn med sen är jag ledig på tisdag.

E är ute ikväll, eller hos en kompis. Själv har jag precis ätit hemmagjord pizza och kollar på Liar Liar. Lär väl tyvärr inte somna tidigt eftersom jag råkade vila så länge, sen har jag svårt att sova när E inte är hemma.

Nu ska jag fortsätta se på filmen..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0