21.12

Nu börjar jag bli lite smått nojjig. Det är en månad sen jag slutade med mina ppiller, tycker att min "vanliga" mens borde komma snart. Men efter att läst en massa jäkla forum så kan ju det tydligen ta flera månader innan ens den kommer och sen yttiligare några månader innan man får äl. Jag är så jäkla dåligt påläst om det där, man kan ju tycka eftersom jag velat ha barn så länge borde jag kanske läst på om det men icke. Så nu känner jag att jag borde slutat tidigare..  Får väl sluta ha så bråttom, det kommer när det kommer. Fast bråttom är egentligen bland de sista orden jag skulle använda. Jag har velat ha barn i 5 år av 6.. Sen hur mycket jag pratat och tjatat om det är en heeeeelt annan sak :)

För er som säkert undrar, vi försöker inte just NU, men inom kort. Just därför slutar jag med ppillerna i tid, så kroppen kan återhämta sig och förhoppningsvis är beredd när det väl gäller.
Shit vad ett år har gått snabbt, det är ett år sen jag sa till E att om ett år slutar jag med ppillerna. Och även inom kort är tanken att jag ska sluta röka, det är något jag vill sluta med innan vi ens försöker.. Så på fredag ska jag köpa både tuggummi och sugtabletter. Har man en bra anledning till att sluta så tror jag det går. Jag hoppas det iaf.

Imorn är jag ledig, städ och tvätt. Jobb fre-mån, men kortdag på lördag som skönt är.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0