18.12 Toppen helg

Nu är vi hemma i västerås igen.
Kom till vetlanda sent på fredagen, för min kära sambo inte kunde hålla tiden. Men min ilska hade som tur var gått över tills han kom hem :) Lika bra det tror jag.
Så när vi kom fram var det tacos och julklappsutdelning. Fick massor med fint: Klänning(nyårsklänningen fixad), ett vitt snyggare linne,presentkort på ikea,tomtar,tomte med vin i, en god jul text och pengar. Ja jag kanske är lite bortskämd fortfarande :) Min moster påstår iaf det.. Haha.
Lördagen åkte vi ner på "stan" en sväng, E hittade iaf en skjorta men jag hittade inget alls, träffade min käraste kusin också. Åkte förbi moster och hälsade på. Sen på kvällen åt vi julmat(mums,mammas julmat är den bästa) och lite kräftor slank i också..
Idag åkte vi i rätt bra tid, köpte ett par skor först, som jag kan ha på jobbet.
Tog ett tag att komma hem, snöade som fan på flera ställen.

Nu är det min jobbarhelg som kommer, ser ju verkligen fram emot att jobba hela julen. Usch! Men det får gå, får tänka: pengar pengar pengar..

Nu ska jag se lite film..


Förresten, är det någon som vet om dom säljer Wonderbra här i stan? Hittar bara på internetsidor, men vill gärna testa innan jag slänger ut 500:- på en bh..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0