12.12

Fy vad kass jag är på morgonen, nu för tiden fattar jag inte ens hur jag stänger av larmet när det ringer. Och efter ca 5 minuter när jag väl har lyckats så tänker jag: Bara 5 minuter, jag hinner inte somna om då.. Ne under 5 minuter somnade jag nog inte, fast det blev ju längre än 5 minuter.. Men i tid var jag ändå till jobbet.

Var ju inte mycket jag egentligen skrev om lördagen, bara hur korkad arbetskamrat E verkar ha. men vi var ut och åt på Fragolini(?), sen tog vi en rejäl barrunda, först Skybar,Bishops,Å, Circus och till sist bill och bob. Men det var riktigt trevligt. Lagom lyckades jag med.. Och jag rekommenderar verkligen Fragolini, god mat och det gick snabbt.

Nu längtar jag till helgen, åka hem och träffa mamma och pappa lite :) Men först måste jag jobba,tis,ons och torsdag..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0