Yeeeeheey!

Mamma ringde precis och förgyllde min dag, eller hela veckan :) Dom kommer på fredag. Det tycker jag om Maaassor. Tacofredag och shopping lördag :) Lite roligare att shoppa när mamma är med, pappa tycker nog inte det är lika spännande men så ofta händer det ju inte :) Så då kan mamma hjälpa mig leta efter dom här hyllplanen jag letar efter. Så nu ska jag hålla mig lugn tills fredag så revbenet inte blir sämre..
Dagarna kommer bara flyga förbi, eller idag och torsdag kommer gå skit sakta, men sen kommer helgen och den springer alltid förbi när dom är här, sen åker vi ju på måndags natten till Arlanda..

Annars är jag ganska så uttråkad och rastlös, tvättat en hel del har jag gjort. Inte gått utanför dörren förutom på uteplatsen. Men imorn tänkte jag ta mig ut på en promenad.. Behöver lite luft tror jag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0