Usch och Blä!

Gårkvällen var trevlig. Men jag skulle låtit bli mina högklackade skor och absolut gett fan i tequilan, tål ju fan inte det. Så ni kan nog lägga ihop dom sakerna själva.. Jag som inte skulle blivit så onykter. Fuck!
Så idag vaknade jag av att jag hade skit ont i revbenen, troligen en eller flera sprickor, kan knappt röra mig. Kan inte hosta,skratta. De gör ont att gå på toa.. Funderade på att gå till läkaren men dom gör inget annat än att ber en käka ipren eller likanande, för det självläker. Så jäkla onödigt att bli så onykter. Nu lär ju detta hålla i ett tag troligen. KUL! Känns ju jättebra att vi åker om nästan en vecka när jag pajjat revbenen..

Nee jag ska väl ta och lägga mig i sängen..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0