SommarSkilla


Skilla har blivit en riktig kelkatt nu på sommaren, varje gång jag lägger mig, precis innan jag somnar så hoppar hon upp i sängen och vill mysa, och klappar jag henne inte så buffar hon med ansiktet tills jag klappar henne igen.. Sötprutt.. Sen när vintern kommer så är det Stures tur, då blir han kelig och ligger gärna på mig.. Kan bli lite obekvämt efter en stund...

Vi var ute och gick en stund innan ikväll, gick nere vid vattnet vid löga, riktigt kasst belyst måste jag säga.. Men hade ju med mig E, så då var de väl ingen fara :)

Det var något som jag skulle skriva, men jag börjar tro att jag har blivit lite senil, så det har jag redan glömt.. Men troligen inge viktigt..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0