Snigel!

Min dator är skit seg. Förstår inte varför, jag har inte tagit hem något program och gjorde precis en virusökning eller va de nu heter och de ska inte vara något där heller. Jag har inte tålamod för sega tekniska saker... Vill ha tillbaka min gamla dator.. Buhu! Men de får bli en annan gång, nästa år kanske.. Men det är en stor risk att denna dator har hamnat på golvet flera ggr tills dess, nästan överraskar mig själv över att inte slängt den i backen än..

Nu har jag 3 dagars ledigt, så imorn ska jag dra mig ner till stan och försöka hitta en billig mascara, HM hade 10%, de ger inte mycket på en liten mascara men bättre än inget alls. Ppiller behövs tydligen också, men inte sååå länge till ;) Tss.. Sen får vi se om jag handlar digitalkamera, har hittat 3 olika som ligger mellan 4-500, gissar att vi får vad vi ger.. Men de är skit samma, vill bara ha något tills vi åker..

Annars vet jag inte vad som händer ihelgen, inget planerat. Kräftor hade varit gott, någon öl hade också varit gott.. Men vi får väl se. Tror de är någon Summer in city festival här också, Summer, really?

Jag har funderat över en sak, har ni sett Bauhaus reklamen, kan någon förklara för mig varför dom får sig själva att låta dåliga och att deras saker går sönder, de lockar väl ingen? Jag antar att jag missuppfattat det, men kan inte få det till något annat...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0