Regn regn och regn..

Usch vilken hemsk dag, började dagen med att vakna 07.12, piss och skit. Då brukar jag vara påväg till jobbet. Avskyr att försova mig, men tro de eller ej jag var i tid. Kom till jobbet och fick min lapp som var utan rast, men de gick ju ändå. Tog inte hela rasten och kunde gå hem liiite tidigare.. Och Hela jäkla dagen har det regnat, bättre dagar har det ju helt klart varit..

Efter jobb slängde jag mig i sängen en stund. Nu har vi precis ätit spagetti och köttfärssås, mest köttfärssås och sallad för min del. Måste fan se till att förlora de kilon jag gått upp under sommaren.. Men så fort man kommer till helgen så tappar jag motivationen direkt. Men får väl lov att försöka lite hårdare, det är ju faktiskt inte speciellt svårt att gå ner om man verkligen vill..

Nu ska vi snart ta ett bad, passar ju perfekt dagar som denna. Men enligt Vlt så ska det vara fint till söndag nu. Hoppas kan man ju göra..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0