Lyssna inte på E..

Nepp nu får inte E vara min personliga doktor längre, han sa att jag kunde hålla på som vanligt när jag har ont i revbenet, så jag har tvättat och småplockat lite, så nu gör det mer ont igen.. Jäklans E!!

Har äntligen fått prata med min käre mor en liten stund, men hon är fortfarande hes så det blev ingen lång stund. Dom kanske men bara kanske kommer upp ihelgen eller helgen efter vi kommit hem från zakynthos. För pappa hade tydligen också vurpat ihelgen, fast nykter och inga högklackade skor hoppas jag ;) Nee dom hade åkt speedway med jobbet och han hade kört omkull. Så han har också ont i revbenet.. Så om han är dålig kommer dom inte.. Jag hoppas han blir bättre så dom kommer :)

E kom precis hem från jobb men fick åka och handla direkt, är pisshungrig. Så ikväll blir de tacopaj.. Yum yum!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0