Kini Found..


Sådärja, då var bikini funnen. Gick igenom centrum igår, idag tog vi hälla, inget funnet. Det enda som finns i d kupor är fula enfärgade bikinis, jag önskar jag kunde trycka in mina bröst i sånadär tråd bikinis, men nu kan jag inte det.. Så tur att internet finns, lite mer valmöjligheter där. Men tro mig, jag har letat igenom hela jäkla internet också. Men finally. Det fick bli denna, den kanske är inte är super snygg, men den är inte hel svart och tror minsann jag kan hoppa lite i den också :) haha

Blev ingen promenad idag, först hälla besöket sen åkte vi ut till E´s mamma och hälsade på, så det blev lite sent.

Imorn är det jobb igen, fick inget samtal idag om att jobba längre imorn kväll. Det har nog aldrig hänt innan.. Kanske det är för gr chefen som brukar ringa är på semester?

Hepp, kolla lite tv innan sängen..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0