Kan bli svårt..

Uhh har suttit framför datorn och letat resor för länge att jag börjar tycka det är trist att leta nå mer.. Jag själv bryr mig inte om vad för sorts hotell jag kommer på, för jag tänker inte spendera så mycket mer än min sömn där. Dusch och toa vill jag klart ha men sen bryr jag mig inte. Men alla är inte som jag i ressällskapet :) Så jag tror det kanske kan bli lite svårt att hitta en resa för 2000:- och jag kan inte gå över det priset egentligen.. För jag vill inte snåla när jag är där heller..
Så vi får väl se vad som dyker upp.. Ska inte bli negativ nu, något lär väl finnas..
Men sen är det inte heller säkert att vi 4 kommer på samma hotell, det skulle man få betala extra för.. Knäppt.

Nee nu ska jag fortsätta dega framför tv..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0