Ingen händelserik dag..

Inte mycket gjort idag, inget alls faktiskt.. Och om det stämmer med vad jag googlat så borde jag nog hålla mig någorlunda lugn ett tag. Med ipren blev det liiite bättre men vissa rörelser gör svinigt ont.
Varför lyckas jag? Varför lär jag mig inte mina gränser? Visst dom där jäkla skorna hade jag troligen ramlat omkull med nyktert också..
Gissar på att jag inte kommer kunna jobba på måndag, vilket inte alls passar bra, jag har ju fan inte råd att stanna hemma. MEN jag klarar inte av att ha såhär ont på jobbet, inte när vi har dubbelbemanning..

Sett på flera olika filmer och även GP.t som Anderas vann, har ju gått riktigt bra för honom de senaste..
Nu väntar jag väl snart hem min käre sambo som har varit ute, hoppa han är hel, räcker med en handikappad i hemmet :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0