.....

Klockan är redan 17, 2 dagar som man inte har gjort något på.
Min sambo kom hem hel igår, men ganska på gasen måste jag säga. Så 1-1 denna helgen. Nu är nog ingen av oss sådär super sugna på alkohol på ett tag. Inte förrän resan iaf :) Men klackarna lämnar jag hemma. Har bestämt mig för att stanna hemma måndag och tisdag, det funkar inte att jobba med denna smärta. Visst känns de liite bättre men nej de funkar inte.. Skrev till Camilla innan, hon skulle försöka få in någon, men får ringa imorn ändå.. Känns bäst att berätta själv vad som hänt..

Vi skulle behöva handla, men idag lär vi nog inte gå utanför dörren och E får inte köra. Jag lär ju inte bära något, men kylskåpet ekar.. Så imorn kanske, får se om kanske E kan klara av en handling själv ;)

Vilket jäkla åskoväder det var inatt, som vanligt kunde inte jag sova när E kommit hem. Så runt 4 tiden började blinka som faen på himlen, trodde inte det var åska ens, för det var blixt efter blixt på varandra, först inget muller men sen jäklar kom det närmare...

Nu ska jag fortsätta se lite på UFC!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0