..

Det blev sent i säng inatt, tittade på Real Housewives of Beverly Hills, är alla rika hemmafruar galna i USA? Tittar man på New Jersey är dom ju galna hela bunten, finns nog knappt en enda vettig fru där, Jaqcueline och Caroline är väl liiite normala, men Danielle och Teresa är ju 2 psykfall. Ser ut som Danielle inte är med i säsong 3, finns kanske en anledning till det, psyk? Jaa jag vet jag är en serienörd totalt..

Och påtal om serier, JERSEY SHORE har börjat igen och nu är dom i Italien, ser ut att bli en jäkla massa drama som vanligt, men vad vore Jersey utan drama? Men denna gången verkar Mike flippa totalt med Ron. Längtar redan till nästa fredag, till de nya avsnittet :) Yehheey!
Resten av alla mina serier borde väl också börja snart?!

Jobb idag ja, nu vet jag varför ingen ringde mig igår, för dom sket i det.. Det stod tydligen inte i kvällspärmen att jag jobbade till 20 så då chansar dom och satt mig till 21, men det löste sig ändå, folk hade luckor så ingen skada skedd :) Fick även reda på att schemat ännu en gång ska ändras, i sept.. Måste prata med min gr chef, för jag vill helst inte att mina dagar ska ändras till semestern med tanke på att jag räknat ut mina semester dagar efter hur mitt schema är just nu..

Snart dags för bädden, jobb hela helgen.. Spännande!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0