Uppe med tuppen,

om E är tuppen ;) Gick iaf upp när han gick till jobbet, ringde kortavdelningen och till hotellet i barca, så dom kunde få bort min reservation, men den lär nog ändå inte vara borta förrän tisdag.

Sen ringde jag mamma som blev i chock när jag ringer klockan 9 på morgon :) Det händer ungefär aldrig. Duschade och åkte till polis och hämtade kopian på anmälan och sen ner på torget och köpte mig blommor till uteplatsen, min tanke är att torgblommor är billigare än i affärer, men när jag sen åkte till Coop för att köpa blommor till E´s mamma och lunch till mig själv så ser jag att jag kunde köpt det Mycket billigare där, attans också. Hade mina funderingar att gå till hälla plantagen och att E skulle hämtat mig där påvägen hem, men han kan ju inte få tag i mig så istället KANSKE vi skulle åka dit när han kommit hem.
Ikväll ska vi äta hos E´s mamma, ska bli smaskens.
Imorn fick jag ledigt av jobbet, dom hade sökt mig genom E(lämnade hans nr när jag ringde och sa att vi var fast). Men jag tänker lura E imorn och säga att jag glömt bort att jag ska jobba. Rolig jag är va?

Klockan är bara 14 och jag har hunnit med förbannat mycket, blommorna är där dom ska.. Herregud, är jag 70 år gammal som pratar om blommor på bloggen? Aja jag får väl vara de då.. När jag ändå är 70 så tänker jag ta en vilopaus innan jag måste städa lite..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0