Tisdag

Lediga dagar går alltid för snabbt. Sov ut bra länge, det ringde men när jag sover så sover jag. Jag orkar aldrig gå upp och svara. Sorry!

Har inte gjort så mycket, var iväg och köpte en massa grönsaker, nu när vi båda ska försöka vara nyttiga så lär det väl behövas. Tvättat 3 maskiner, allt står stilla när jag jobbar.

Pratade med min bror innan, kollade om dom hade velat komma upp till helgen men L hade inventering, men vi pratade om vi alla skulle åka ner till Vetlanda vid midsommar, tycker jag låter som en toppenidé, hade en jättebra midsommar där förra året. Och här tror jag inte de är något speciellt. Och sen bor vi ju här, rooligare att komma bort.

Så valborg ihelgen, och första gp också på lördag, vilket är roligast? Vill nog se gp men får se hur jag gör, inget som är bestämt att vi ska göra heller.

Nu är ALLA papper inskickade till försäkringsbolaget, så nu är det bara att vänta och se vad dom säger.
Imorn tror jag att jag ska lönesamtal, har helt glömt bort att ens ta med mig pappret hem som ska fyllas i. Sen tror jag att jag ska på någon hlr utbildning, det har jag ingen som helst lust att gå på faktiskt. Har redan gjort det i gymnasiet. Fast visst, det kan väl vara bra..

Nu ska jag fortsätta se på tv..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0