Sthlm-Båstad

Fick oss en promenad innan, vi gick och hämtade bilen. Var riktigt skönt faktiskt.
Hann se det sista av BB, Vanessa åkte ut som förväntat. Sen nu har vi precis tittat på Sthlm Båstad. Verkar som en kul serie, ska defenetivt fortsätta följa den.

Just ja, har glömt skriva mina köp som gjordes igår. Köpte en leopard top på Gina, är annars inte så jättestort fan av leopard kläder men den var snygg. Sen hittade jag något bolero liknande på Vero moda som var 70% rea på, så den gick bara på 48:- och 3 nagellack för 10:-, så bra kap :) Men nu blir de nog ingen mer shopping förrän Barcelona, OM vi nu inte åker till Ikea på torsdag då dom lär ha en rejäl rea. Men kommer ju vara så enormt mycket folk. City Gross öppnar ju även på onsdag, vill åka dit med..

Får se hur länge man kan hålla sig vaken idag, med tanke på den enormt långa sovmorgonen..

Min kusin fick sitt 3.e barn idag och äntligen blev det en liten flicka, stort GRATTIS Natalie :)
Lika gamla och jag har inte ens börjat än :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0