Helg igen..

Då var sista jobbdagen för denna veckan gjord. Härligt.
Har nog packat klart min väska för imorn, ska vara där så några dagar men skulle vilja ha med mig halva garderoben, men eftersom vi bara har med oss handbagage så försöker jag ha med mig så lite som möjligt. För något hittar man ju säkert som man vill köpa där.

Imorn så börjar jag förstås med sovmorgon, sen tänkte jag köra en snabbis med dammsugaren och plocka ordning, då känns det bra på söndag när man kommer hem till ett rent hem, om nu inte katterna rivit halva lägenheten, E´s pappa ska komma och titta till dom varje dag :) Tror jag ska köpa spicy hot imorn till lunch, den är ju ändå så billig och så förbannat gott..

Tar väl bussen lite innan sju, en öl på flygplatsen (trodde inte sånt fanns på lilla Vås flygplats men tydligen) :) Flygöl är ju nästan ett måste :D

Nu ska jag titta på senaste Bad girls club avsnittet. Crazy göörls.. Men nästa vecka tror jag iaf att alla "normala" avsnitt sätter igång igen.. Yeey!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0