Heeeeeeeemmmmaa

Äntligen är vi hemma, vi kom hem till västerås för ca ½ timma sedan. Jag är glad att jag tog bort tisdagen också från jobbet, eftersom vi inte visste förrän vi egentligen satt på planet hem att vi verkligen skulle få åka hem. Men det gick ju bra. Nu vill jag inte åka nånstans på ett bra tag. Och barcelona tror jag knappt att jag någonsin vill åka tillbaka till. Även om det har varit helt okej fram till fredagen så känner jag inte att det lockar så mycket.

Imorn måste jag ringa runt en jäkla massa, hemförsäkring,reseförsäkring, vet inte om jag även måste gå till polisen och anmäla där också. Sen måste jag göra ett nytt pass.

Någon kryssning som det var prat om i maj blir det inte, eftersom denna resa gick på över 3000:- mer var än beräknat, och jag måste köpa ny mobil, helst igår. Usch usch och usch.. Men nu är jag bara så himla glad över att vara hemma i våran lägenhet. Och träffa mina små missar igen.

Men nu är det dags att dra sig till sängen så man kommer upp imorn och kan börja igång alla samtal..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0