Hälgar..

Så äntligen helg :)
Kunde sluta lite tidigare idag så jag åkte ut till ikea, men gjorde inte några super fynd, bestick och ljus var det jag hittade. Hittade egentligen nattduksbord som jag vill ha, men vet inte om dom är för höga. Vi Kanske ska åka tillbaka imorn, då är det ju 50%

Funderar på att åka till elund imorn och kolla om city gross har något kul att erbjuda.. Jag hatar att åka buss men när man inte har körkort får man väl skylla sig själv.. Övningskörde förresten ikväll, var ju ett tag sen, men jag minns iaf hur man kör fortfarande, ingen skada skedd ;) Ja jag är segast i världen på att at körkort.. Det är den där jäkla teorin som jag inte har något sug att läsa..

Hmm är sugen på att mååååla i vardagsrummet, kanske borde nämna det för E innan något görs.. Kanske gross har någon billig bra färg?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0