Dagen..

Varit en väldigt lugn dag, eftersom E hade fått med sig polisanmälan till jobbet kunde jag inte gå till polisen, så det får bli morgondagens äventyr.. Men samtalen hann jag med. Så förhoppningsvis får jag mitt kontokort på torsdag, men mobilnummret lär nog inte bli förrän nästa vecka, för jag var tvungen att skriva ett brev och faxa över till dom eftersom jag inte kan gå till telenor och bevisa att jag är jag. Vad handikappad man känner sig bara för man inte har pass eller id.

Jag verkligen hoppas vi får pengar för det som blev stulet + den enxtra natten på hotellet och flyget hem. Vi har ju kvitto på allt.
Men när jag har mobil och mitt visakort så känner jag mig hel igen..

Misstänker att katterna saknat oss, båda katterna har varit väldigt mysiga idag, speciellt Skilla, Sture har mest varit nöjd över att få vara ute på balkongen. Men just nu har jag Sture så gott som i knät och ligger och sover. Sötpluttar..

Nu ska jag ta och se bad girls club innan jag drar mig till sängs..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0