Bra helg..

Igår hade vi lite förfest här hemma, jag tog först folköl, men klart man blev sugen på mer när alla de andra drack, så jag drack lite(kanske någon för mycket) starköl också. Följde med dom ut till Bobban, var självklart kvar där till stängning och köpte med oss en stor jäkla kebabtallrik som vi delade på.. Tror inte jag somna förrän runt 4, tog extra lång sovmorgon till 7, på med smink och åkte till jobbet. Lite småbakis har jag varit men mest förbannat trött. Jag hade iaf en trevlig kväll igår.

En tant tyckte att jag såg trött ut medans en annan tant sa att det hör till i min ålder. Haha.. Köpte med mig spicy påvägen hem, käkade hälften, la mig och sov åkte till jobbet igen. Lite piggare omgång nr 2 :)
Vi delade på en pizza nu ikväll, men nu är det färdigfläskat. Imorn kör jag igång med det nyttiga igen.

Känns surt att jobba imorn när E är ledig och det ska vara super väder. Men jag tjänar iaf lite extra pengar nu när det är storhelgsbetalt :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0