Barca..

Okej ska försöka köra ett inte så negativt inlägg om Barca.
Landade lite efter 23, tog bussen till Barcelona, sen taxi till hotellet (skit enkelt att hitta och lätt att ta sig fram). Checkade in och gick och åt en stenhård smörgås. Fredagen gick vi först på Las Ramblas, lite vid hamnen, super skönt vid uteserveringen, sen gick vi på fisk museet. Inte något överdrivet kul, men lite häftigt då man hade fiskarna över sig på ett ställe, så jag kan nästan säga att jag haft en haj över mig :)
Köpte mig en väska. E fick sig en titt på en naken tjej i peep showen, jag hann se någon sekund innan vakten sa till att bara en fick stå :) Sen hem och softa en stund innan vi åkte in igen och åt, rätt god mat med bra service, allt gick snabbt. Sen skiter vi i resten av den dagen.

Lördagen, polisen och allt sånt först. Sen åkte vi till en jättestor park, som låg vid en marknad där dom hade fullt av saker och olika maträtter, vi körde på något som det stod skulle vara tacos, för det var kö Överallt, men det var inte tacos.. Något med kyckling. Mös lite i parken och sen åkte vi "hemåt" igen. Åt ute på kvällen sen igen. Hem och lägga sig.

Det är väl det positiva jag kan säga, det blev väldigt mycket tunnelbana men den var väldigt enkel att förstå.
Den kända kyrkan, de flesta korten var tagna med min kamera, men den finns ju i någon annans händer nu.

Dagens plus var iaf att jag kunde hämta ut mitt visa kort :) Yeeeheeey


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0