WTH?

Fick precis ett mindre trevligt samtal från Media Markt, han som ringde var inge otrevlig, men hans kostandsförslag var ju helt jävla sjukt. E min snälla sambo tyckte verkligen jag skulle skicka in den, jag tyckte då inte det, för att det skulle kosta mycket att få den reparerad. Ja det var sant, batteriet var tydligen slut, 3000:- ville dom ha för det. Och sen tror jag det var 499:- för att jag bara skulle få tillbaka den, utan att den var lagad??? Och det totalt sjukaste av allt, dom skulle ha 399:- för att skrota den? Vad FAN? Jag skrattade när han sa det, hör han inte själv hur fel det låter? Aja men de är väl fan bara att ta och betala då. Känns ju som helt fel månader att massa onödiga kostnader kommer. Jag hade ju hellre lagt pengar på något till lägenheten. Fast 400:- är ju inga direkta pengar egentligen. Men ändå.. ONÖDIGA pengar.. Bajs på E, för att övertala mig :)

På tal om onödiga "köp" vi ska nog snart åka till affär(den heter faktiskt det) där E köpte mina fina smycken, jag vill ha örhängen som ser likadana ut. Blir en mc tur om E får med sig min hjälm hit. Har inte åkt hans nya än.. Och misstänker att den är ännu mer obekväm att sitta bak på.

Sen får vi besök. Så jag köpte en kladdkaka och en chokladtårta (ännu mer onödiga kostnader)..

Det här borde ju verkligen säga mig något. Ungefär: Ge fan i att köpa så mycket onödigt. Synd att jag inte lär mig bara.. En annan gång kanske?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0