Torsdag..

Nu har mina saker från kicks kommit, fick massa annat till också, visste ju om att jag skulle få presenten, i den var det, skulle gärna skriva vad det var för något i den, men tror ni något står på svenska? Nej. Och på engelska står det bara för att hudtyper och att det ska föryngra din hud, och sen en mascara och liten dagcreme, men fick även något doftprov på någon prada parfym och clarins creme till händer och naglar, och någon mer test sak. Så fan, det köpt gjorde jag bra ;)

Men min månad med pengar kommer inte alls se rolig ut, är ju så mycket som kommer att kosta, flyttstäd,lastbilen + alla räkningar,nya hyran och nya lånen. Hade inte varit så farligt om jag inte hade varit sjuk i augusti. Blähä! Men fan folk lär ju levt på mindre så det borde jag också klara :)

Ska hämta ut min dator idag när vi ändå talar om hur dåligt med pengar jag kommer ha, 500:- för inget alls.

Nej en snabbvila innan E kommer och vi ska iväg..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0