The Day!

Så nu är de bara några timmar kvar innan valet är slut. Var iväg och röstade innan, rösten hamnade på Moderaterna. Nog mest E som pratat om dom och då hamnade rösten där, hos S hade den aldrig hamnat iaf, men det är ju mest för Mona Sahlin är där. Men jag tycker det ska bli skönt när det är över, nu kanske folk kan gå vidare utan allt detta snack? Eller nej det kommer nog ta ett tag, för dom som "förlorade" kommer väl gå och muttra hur dåligt det ena och andra kommer bli. Ni får väl helt enkelt vänta och se.
Men till NÄSTA val tänker faktiskt jag sätta mig in i det lite mer, jag har aldrig brytt mig innan utan bytt kanal så fort jag sett någon av de här nissarna på tv. Men nu i slutet(lite för sent) har det varit ganska så intressant.
Som det ser ut just NU så kommer SD in i riksdagen, men jag undrar om det ens kommer bli någon skillnad, ja det återstår väl också att se. Inte mig emot!

Ja annars idag har vi varit och hälsat på E´s morfar en sväng, jag körde, jag tjura,jag stannade och E fick köra klart.. haha. Har packat några lådor till, men nu börjar dom ta slut, hoppas E hinner få med sig några påvägen hem imorn.

Ska väl fortsätta se på Valvakan då. Alliansen tror JAG vinner..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0