Står stilla..

Uppe med tuppen på sin lediga dag. Körde 40 minuter, nu är det stillastående igen, vet inte hur många ggr jag kört i stan nu, är jag så jäkla kass på att köra? 5-6 lektioner kvar sa han att jag har kvar innan uppkörning, jag tänker inte nämna hur många lektioner jag haft, det är ju nästan pinsamt. Men fan det är väl inte det som räknas? Det som räknas är att jag får körkortet någon jäkla gång..

Åkte hem och sov väldigt många timmar till, även att vi la oss någorlunda "tidigt" igår.
Fick brev från remax idag, så ingen flytt förrän den 27.e, dom måste vara lite snurriga, mäklaren sa den 23.e, fastigheten sa den 25.e och nu får vi den 27.e? Men kan vara för banken har mycket att göra sa E, jag vet ju inte hur det funkar.. Har skrivit till städbolaget för dom verkade ju knappt veta vart röven satt sist jag pratade med dom, men jag vill ha klart om någon kommer hit och städar den 30.e?

Försöker även få en bra deal med E, jag tycker han kan åka motorcykel medans jag handlar och går på ikea, så kan han bara hämta upp mig sen. Han tycker ju inte om att handla och verkligen inte Ikea.. Men får väl se. Ska ju visserligen till ikea ihelgen när mamma och pappa kommer. Men vill kika lite nu också, kan köpa lite småprylar :)

E´s mamma och J var här igår, fick presentkort på Nordik, det kommer defentivt behövas, dom har mycket fint där.
Vi funderar lite på om vi ska köpa konstrotting fåtöljer och ett litet svart glas bord som vi kan ha i den inglasade delen, sen vill jag ha ett större bord på uteplatsen. Jag tror det kommer bli skit bra när allt är färdigt. Jag ser mest fram emot att få göra uteplatsen fin :)

Nu ska jag ta på mig ansiktet...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0