Onsdag

Då var dagen över, börjar redan bli trött trots lång sovmorgon. Tvätten uppe och kommer mest troligen inte bli uppackad, känns lite onödigt när den ändå snart ska ner igen.
Är så jäkla godissugen, men kunde då inte övertala E :( Attans..
Men tror faktiskt jag ska ha en svulla dag imorn, jag har min fredag imorn eftersom jag jobbar ihelgen och är ledig fredag. Japp så duktig var jag i... hur länge? Inte länge. Är duktig en veckan sen försvinner suget på att gå ner mer.

Kom på att nästa tisdag så kommer säkert Elit vetlandas match visas på nätet, men då kommer vi nog bo på sjötulls och vi har inget internet förrän torsdagen. Buhuuuuu! Hur ska vi klara oss? ;) Finns nog massor att göra ändå så jag glömmer säkert bort.

Nepp dags att göra sig ordning för sängen..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0