Nääära nu

Denna dagen var bättre, ingen sjuk, inte på morgonen iaf, hade en sjuk på kvällen istället. Många sjuka nu igen, jag verkar ha dragit på mig ännu en förkylning, fast som det känns just nu så är det inte så farligt som de sista gångerna. Förstår inte hur jag kan bli förkyld ännu en gång? Brukar bli förkyld 2-3 ggr per år, men detta är 3.e gången på 1½ månad. Vitaminbrist? Tog iaf en c-vitamin innan. Får väl försöka köra på det och hoppas mitt immunförsvar blir bättre. Jag har inte råd att vara hemma mer. Fast just nu är jag inte ens täppt, det kliar lite i halsen och blir snorig i vågor. Blää!

Aja dagen har varit fullt upp, hann vila en stund efter jobb innan vi åkte och hämtade fler kartonger. Köpte lite mat påvägen hem, åt och sen har vi packat. Fortfarande lite kvar men det får vi ta och hämta på tisdag. Jag orkar verkligen inte packa ner mer nu.

Skönt med halvdag imorn, köper med mat och käkar snabbt hemma innan vi åker och hämtar nycklar :D Åhhh det ska bli så kul, inte själva packa in och ut, men att äntligen få flytta.

Tror nog inte det kommer bli så mycket bloggande på några dagar, kommer ju ha massa annat att göra. På tisdag så kommer besiktningsgubben hit, så jag får ingen sovmorgon utan måste ta mig hit och troligen lyssna på dåliga nyheter, att vi kommer behöva betala för tapeter och skit. Spännande!

G´nite..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0