Lugn kväll..

Blev en lugn kväll, åkte och köpte mat från thai stället, okej lite trött börjar jag nog bli på den maten nu. Tagit ner gardiner i kök och vardagsrum, tänk vad gardiner kan göra mycket, ser så tomt ut nu.
E hämtade upp mig, jag skulle ha morötter och dipp och han skulle ha snacks. Köpte någon cheesedipp och fyfan vad äcklig den var, hela burken kvar, jag dippade med taco sås istället, mycket nyttigare också :) Vi såg en film, Everybodys´s fine, tycker den var sådär, jag gillar mer komedi.

Kan ni nån gång känna när någon person inte tycker om er? Jag känner så med en person, den har aldrig sagt något, men det bara känns så? Och det är ju inget man frågar rätt ut heller, eventuellt i fyllan men njee jag tror inte ens då jag skulle fråga..

Om man kanske skulle ta och sova, skulle gärna gå på crossen imorn men har en känsla av att jag inte kommer få upp min andra hälft till kl 11..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0